روزگارا...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

روزگارا...

روزگارا:


تو اگر سخت به من میگیری،

با خبر باش که پژمردن من آسان نیست،

گرچه دلگیرتر از دیروزم،



گر چه فردای غم انگیز مرا میخواند،

لیک باور دارم دلخوشیها کم نیست

زندگی باید کرد...!

 

پس زندگی خواهم کرد تا زنده اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممم.

مطمئن باش



نظرات شما عزیزان:

pani
ساعت17:36---25 شهريور 1391
سلام عزیزم ممنون که به وبم سرزدی من لینکت کردم منم بلینک
تو هم وب خوشگل و با احساسی داری زود زود سربزن☺


فاطمه
ساعت15:00---25 شهريور 1391
سلام عزيزم وبلاگ زيبايي داري ممنون كه بهم سرزدي اميدوارم بازم اون ورابياي

نرگسr
ساعت16:44---24 شهريور 1391
تا شقایق هست...

alone
ساعت11:12---24 شهريور 1391
تنها یک تنها می داند که تنهایی تنها درد یک تنهاست..

roz
ساعت10:20---24 شهريور 1391
بمیرم من که باعث گریه کردنت شدم آجی جون..رز فدای گریه هات شه الهیپاسخ: خدا نکنه رز جونم* عوضش کلی آروم شدم. بازم بهم سر بزن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, ] [ 2:45 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]