چگونه؟؟؟

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

چگونه؟؟؟

چگونه دوست بدارمت وقتي ندارمت!و چگونه دست بردارمت وقتي در دل دارمت*



نظرات شما عزیزان:

مهناز
ساعت17:54---9 مهر 1391
سلام عزیزم وبت عالیه من با افتخارمیگم که شمارو لینک کردم خوش حال میشم وب منم سر بزنی و نظرتو بهم بگی بوس بوس بای بای

اجی محدثه
ساعت10:55---5 مهر 1391
عزیز وب تو هم قشنگه الان میلینکمت

داداش سعید
ساعت10:48---5 مهر 1391
اگه روزی خواستم بنویسم خبرت میکنم

داداش سعید
ساعت10:40---5 مهر 1391
البته که میتونی صدام کنی
اونی که باید بیاد هنوز جواب نداده
مطلب نمیزارم اما بهتون سر میزنم


alone girl
ساعت22:37---4 مهر 1391
ریاضی
پاسخ: مموفق باشی؛ منم تجربی خوندم.


alone girl
ساعت22:11---4 مهر 1391
سلام نجسن؟ببخشید سرم بدجور شلوغه میدونی دیگه مدرسه ها شروع شده امسالم که تعیین رشته کردم واقعا وق نمیکنم بیام قووووووووووووووول میدم هر وق شد بیام کلی بیام واست نظر بذارم دوسسسسسسسسسسسسسسسست دارم .چوووووووووخپاسخ:
ساغول. موفق اولاسان. هانسی رشته انتخاب الدون؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:ساغول. موفق اولاسان. هانسی رشته انتخاب الدون؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باشه هر وقت اومدی یه سر بیا گلم


__Aramis__
ساعت21:56---4 مهر 1391
این چقدر قشنگ بود

سعید
ساعت14:43---4 مهر 1391
سلام

این مطلبت واقعا قشنگ بود ها!!

شما با افتخار لینک شدید
پاسخ:ممنون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ] [ 13:22 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]