دلتنگی

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

دلتنگی

بگــو با دیــگران بودیــم رفتــیم...

دلتنگی گمان کردم که اوعاشقترين عاشق در اين دنياست، گمان کردم که غمخواري براي اين دل تنهاست، از عشق خود به من مي گفت؛ از عاشق ها سخن مي گفت؛ ازعشقی داغ و آتش زا ، هميشه چشم او پر بود ولي افسوس...؟ همه ازعشق گفتن ها، تمام گريه کردن ها تظاهربود...؟ تظاهربود...؟ همه عاشق نوازي ها... تمام صحنه سازي ها... تظاهربود...؟ تظاهربود...؟ به خود گفتم دوباره بخت يارم شد، به خود گفتم که پاياني براي انتظارم شد، به خود گفتم که يار و ياور دور از ديارم شد، به خود گفتم دوباره نوبت فصل بهارم شد ولي افسوس...؟ همه از عشق گفتن ها... تمام گريه کردن ها... تظاهربود...؟ تظاهربود...؟ همه عاشق نوازي ها... تمام صحنه سازي ها... تظاهربود...؟ تظاهربود...؟

 



نظرات شما عزیزان:

اکبرهراتی
ساعت16:25---9 مهر 1391
سلام وب زیبایی دارین

نرگسr
ساعت20:06---25 شهريور 1391
لینک شدی عززیززم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, ] [ 19:11 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]