گاهی ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

گاهی ...

گاهی چنان بدم که مبادا ببینیم

حتی اگر به دیده رویا ببینیم

من صورتم که به صورت شعرم شبیه نیست

بر این گمان مباش که زیبا ببینم

شاعر شنیدنی ست ولی میل،میل ِ توست

آماده ای که بشنوی ام یا ببینیم ؟

این واژه ها صراحت ِ تنهایی من اند

با این همه مخواه که تنها ببینیم

مبهوت می شوی اگر از روزن ات شبی

بی خویش در سماع غزل ها ببینیم

یک قطره ام و گاه چنان موج می زنم

در خود که ناگزیری دریا ببینیم

شب های شعر خوانی من بی فروغ نیست

اما تو با چراغ بیا تا ببینیم

از : محمد علی بهمنی



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت15:34---10 آبان 1391
سلام/حال کردم/قشنگ بود/موفق باشی/یاعلی

ژیلا
ساعت13:50---10 آبان 1391
در آغوش خدا گریستم تا نوازشم کند... پرسید: فرزندم پس حوایت کو؟؟ اشک هایم را پاک کردم و گفتم: در آغوش آدمی دیگریست.
خیلی زیبابودعزیزم کارت حرف نداره


ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت16:52---9 آبان 1391
اینجا ایران است!

کشوری که بعضی مرد هایش جوری نگاه به اندامت و پاهایت میکنند
... ...که از زندگی خسته میشوی!

همیشه هم همان پسری که میگوید به فکر تنت نیست بیشتر دنبال رنگ لباس زیرت میگردد!


مژگان
ساعت15:23---9 آبان 1391
اینم ادرس وبم...ببخشید دفعه ی قبل ننوشتم...

مژگان
ساعت15:21---9 آبان 1391
سلام عزیزم منم لینکت کردم مرسی که بهم سرزدی...
بازم بیا منتظرم...


solaleh20
ساعت22:40---8 آبان 1391
‌خیلی قشنگ بود خواهر گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:11 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]