نامه ی خاموش ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

نامه ی خاموش ...

 

چشم مست تو عجب جلوه گه بيداد است
خم ابروي تو سرمشق کدام استاد است؟
خم ابروي تو را ديدم و رفتم به سجود
صيد را زنده گرفتن هنر صياد است

 


کم نامه‌ي خاموش برايم بفرست
از حرف پرم گوش برايم بفرست
دارم خفه مي‌شوم در اين تنهايي
لطفاً کمي آغوش برايم بفرست

 


در دفتر شعر من صدا پنهان است
يک رود پر از ستاره در جريان است
من در سر خود ابر زيادي دارم
جيب کلمات من پر از باران است

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ژیلا
ساعت13:35---8 آبان 1391
نمیدانم چراپیله کرده ام به تو!شایدفقط باتوپروانه بودن رامیفهمم.... سلام عزیزم خیلی قشنگ بود
پاسخ: خیلی ممنون عزیزم.


ali
ساعت11:18---8 آبان 1391
سلام/قشنگه/یاعلی
پاسخ: سلام. خیلی ممنون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, ] [ 18:4 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]