مینویسم ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

مینویسم ...

مینویسم از تو و برای تو

            بدون
هراس از خوانده شدن

                                   بگ
ذار همه بدانند

مینویسم برای تو

       برای تویی که بودنت را

                     نه چشمانم میبیند

                           نه گوشهایم میشنود

و نه دستانم لمس میکند

           تنها با شعفی صادقانه

                     با دلم احساست میکنم

                             مهربان همیشگی من

صاحب نوشته های من

                  تک سوار دلم

                     اگر باشی میمانم

                          اگر بگویی اوج میگیرم

                                اگر بمانی قربانی بودنت میشوم



تو فقط:

بیا...

بگو...

بمان...




نظرات شما عزیزان:

باتوولي تنها
ساعت11:52---3 آبان 1391
فرياد... مال توئه

ژیلا
ساعت23:07---2 آبان 1391
یادم که نیستی ….
دوستم ..هم که نداری!!!
فراموشم … که هم کرده ای !!!!
.
.
پس چرا از خیالم نمیروی ؟

زیبابود عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ] [ 15:23 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]