هوای گریه با من ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

هوای گریه با من ...

 

دلم گرفته ، اى دوست ! هواى گريه با من . . .‏

گر از قفس گريزم كجا روم ، كجا، من؟

نه بسته‏ام به كس دل ، نه بسته دل به من كس . . .‏

چو تخته پاره بر موج رها ، رها ، رها ، من‏. . .

زمن هر آن كه او دور ، چو دل به سينه نزديك !!!

به من هر آن كه نزديك ، از او جدا ، جدا ، من . . .

نه چشم دل به سويى ، نه باده در سبويى !‏

كه تر كنم گلويى به ياد آشنا ، من . . .‏

ستاره‏ها نهفتم در آسمان ابرى . . !

دلم گرفته، اى دوست! هواى گريه با من ...

 



نظرات شما عزیزان:

باتوولي تنها
ساعت18:08---2 آبان 1391
چرا گريه ميكني با؟؟؟؟

اجی محدثه
ساعت11:16---1 آبان 1391
بی هیچ صدائی می آیند
زمانی كه نمی دانی
در دلت یك مزرعه آرزو می كارند و...
بی هیج نشانی از دلت می گریزند
تا تمام چیزی كه به یاد می آوری
حسرتی باشد به درازای زندگی
چه قدر بی رحمند رویاها ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 1 آبان 1391برچسب:, ] [ 10:11 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]