یاد و خاطره ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

یاد و خاطره ...

یادت هست....؟

 

روزی پرسیدی این جاده کجا میرود...؟

 

و من سکوت کردم...

 

دیدی ...! جاده جایی نرفت...!

 

اون که رفت ، تو بودی...

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

  

خاطراتت صف کشیده اند !

 

یکی پس از دیگری …

 

حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !

 

و من …

 

فرار می کنم

 

از فکر کردن به تو

 

مثل رد کردن آهنگی که …

 

خیلی دوستش دارم خیلی !

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:, ] [ 23:7 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]