گناه است . . .

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

گناه است . . .

دیگر به تو فکر نمیــــــــــــــــــکنم.

گنــــــــــــــــاه است چشــــــــــــم داشتن

به مــــــــــــــال غـــــــــــریبه ها



نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت23:41---21 شهريور 1392
به ماله دیگرون هم دل ستن گناه

sania
ساعت10:15---15 مرداد 1392
اجی خیلی نامرد شدیا .... ببین من میام وبت تو نمیای .... اگه همینجوری پیش بره مجبورمیشم از لینکام حظفت کنم .... ماهی جون تورو خدا بیا فقط بگو اومدم ما دل خوش شیم فراموشمون نکردی اجی ... دوسیت دارم .... سانی

sania
ساعت10:15---15 مرداد 1392
اجی خیلی نامرد شدیا .... ببین من میام وبت تو نمیای .... اگه همینجوری پیش بره مجبورمیشم از لینکام حظفت کنم .... ماهی جون تورو خدا بیا فقط بگو اومدم ما دل خوش شیم فراموشمون نکردی اجی ... دوسیت دارم .... سانی

اجی محدثه
ساعت2:06---13 مرداد 1392
تــ و را هَـ رگز آرزو نخواهَـ م كرد. . .

هَـ رگز !

چون مَحال ميشوي مثلِ همه ي ارزوهايـَم !. .


مسیحا
ساعت13:32---7 مرداد 1392
چون نامه جرم ما به هم پیچیدند بردند به دیوان عمل سنجیدند بیش ازهمگان گناه مابود ولی ما را به محبت علی(ع)بخشیدند. با عرض تسلیت در لیالی قدر این حقیر را ازدعای خیرخویش فراموش نکنید.التماس دعا.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, ] [ 18:34 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]