ماه مبارک رمضان ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

ماه مبارک رمضان ...

ماه رمضان شد، مى و میخانه بر افتاد  * عشق و طرب و باده، به وقت ‏سحر افتاد

افطار به مى کرد برم پیر خرابات * گفتم که تو را روزه، به برگ و ثمر افتاد

با باده، وضو گیر که در مذهب رندان * در حضرت حق این عملت ‏بارور افتاد



نظرات شما عزیزان:

جوجو
ساعت14:15---27 تير 1392
سلام دوسته عزیز فک کنم دختر هستید وب ت خیلی نازه قشنگه توام سر بزن نظر یادت نره بای بای

اجی محدثه
ساعت12:20---22 تير 1392
تبریک ماه بندگی

رمضان خوش آمدی من به تو عادت دارم

از تو با نغمه ی پرسوز شفاعت دارم

گرچه دیریست خدا رفته زیاد دل من

من به ایام خدا ولی ارادت دارم . . .

فرارسیدن ماه رحمت و مغفرت الهی مبارک باد


مسیحا
ساعت19:54---18 تير 1392
روزه ، تمرین کلاس زندگی / درس ایثار و خلوص و بندگی
روزه ، زنجیر هوا گسستن است / دیو و بت های درون بشکستن است ...
فرا رسیدن ماه رمضان بر شما مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, ] [ 18:33 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]