قرار دگر . . .

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

قرار دگر . . .

در مذهب عاشقان قرار دگر است

وين باده ناب را خمار دگر است
هر علم که در مدرسه حاصل گردد
کار دگر است و عشق کار دگر است



نظرات شما عزیزان:

elmira
ساعت9:25---28 خرداد 1392
سلام .خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم.اگه تمایل داری منو با نام کلبه ی ارامش من لینک کن.خبرم کن لینکت کنم.عزیزم.بوووووووووووووووووووو ووووووووس.

سها
ساعت9:37---25 خرداد 1392
زدست عشق عالم در هیاهوست
تمام فتنه ها زیر سر اوست


مسیحا
ساعت5:51---25 خرداد 1392
میگم من زینبم هاااا...نمیخواین تو داداش بودنم یه تجدید نظر بکنین؟

مسیحا
ساعت17:39---24 خرداد 1392


مسیحا
ساعت14:37---22 خرداد 1392


مسیحا
ساعت13:13---21 خرداد 1392
بسیار بسیار زیبا بود...ممنون
من شما رو لینک کردم اما هر کاری کردن نتونستن خودم رو با سیستمم اتوماتیک تو سایت شما لینک کنم...بی زحمت دستی این کار رو انجام بدین...ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:, ] [ 12:42 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]