نفرین به من ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

نفرین به من ...

نفرین به سادگی ام که بی دل تو

                                                                       به یاد تو روح و جسم خود آزردم

 



نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت20:27---22 شهريور 1392
فراموشش کن تتا خود را نیازاری خود کرده را تدبیر چاره نیست

زهرا
ساعت11:02---29 تير 1392
سلام عشقم خوبی؟وبت خیلی قشنگه مثل خودت که یه دونه ای وبتم یه دونس.
پاسخ: خیلی ممنون.


رضا
ساعت18:22---30 خرداد 1392
نفرین و هزار نفرین
ایول بابا
اشکم رو درآوردی


soha
ساعت21:07---27 خرداد 1392
خدایا من به کدامین دلتنگی خندیدم که این چنین دلتنگم . .

منصور
ساعت13:48---21 خرداد 1392
تنهايي را دوست دارم زيرا دروغي در آن نيست . . .

تنهايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست . . .

تنهايي را دوست دارم زيرا بي وفا نيست . . .

تنهايي را دوست دارم زيرا عشق دروغي در آن نيست . . .

تنهايي را دوست دارم زيرا تجربه کردم . . .


عاشق تنها
ساعت12:47---15 خرداد 1392
سلام دوست عزیز ممونم بابت وبلاگ زیبا و مطالب خوبتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, ] [ 12:26 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]