خنده ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

خنده ...

جمـلاتی الـهام بخـش برای زنـدگی ! قسمت هفتم



نظرات شما عزیزان:

هستی14
ساعت18:01---7 اسفند 1391
مثل خودت عالی بود گلم مرسی ممنون.

sania
ساعت14:00---13 بهمن 1391
تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ...

تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ...

تنهایی را دوست دام زیرا تجربه کردم ...

تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست....

تنهایی را دوست دارم زیرا.... در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست

و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد

اجی وبت بیسته مثل خودت
لینک شدی گلم اگه دوست داشتی یه سریم به ما بزن


sania
ساعت14:00---13 بهمن 1391
تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ...

تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ...

تنهایی را دوست دام زیرا تجربه کردم ...

تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست....

تنهایی را دوست دارم زیرا.... در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست

و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد

اجی وبت بیسته مثل خودت
لینک شدی گلم اگه دوست داشتی یه سریم به ما بزن


sania
ساعت14:00---13 بهمن 1391
تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ...

تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ...

تنهایی را دوست دام زیرا تجربه کردم ...

تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست....

تنهایی را دوست دارم زیرا.... در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست

و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد

اجی وبت بیسته مثل خودت
لینک شدی گلم اگه دوست داشتی یه سریم به ما بزن


S.Ehsan.M
ساعت11:53---6 بهمن 1391
سلام دوست عزیزم وب خوبی داری لینکت کردم اگه دوست داشتی منو بانام "شاپرک های عزیزک"لینک کن

پرنسس
ساعت17:50---21 آذر 1391
اگه یه روز یکی با همه ی قلبش دوسِت داشت، حواست باشه… تو خاص نیستی، اونه که آدم کمیابیه و در حال انقراض!


آجی کوشی!!!
نمیای!!


behrad
ساعت16:16---19 آذر 1391
سلام عزیزم
خوبی؟؟؟؟
یه آهنگ جدید خوندم.. بیا وبلاگم و دانلود کن و گوش بده و نظر بده..
راستی میخواستم بگم اگه امکان داره لینک دانلود آهنگ منو بذار توی وبلاگت...
مطمئن باش با اینکار لطف بزرگی در حق من میکنی و منم حتما واست جبران میکنم
پس منتظر خبرتم
زود بیا تورو خدا
منتظرم


سعید
ساعت21:48---18 آذر 1391
سلام بیستی مثل همیشه

ARASH
ساعت14:10---18 آذر 1391
bah bah ajab vebi daria-khosham oumad


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 آذر 1391برچسب:, ] [ 11:58 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]