زندگی...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

زندگی...

زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست،

در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست!

زندگی آب روانی است روان می‌گذرد...

آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد



نظرات شما عزیزان:

navid
ساعت14:33---18 آذر 1391
سلام.ممنونم که به وبم اومدی وبت خیلییییییییییی خوبه؟؟!!!

اجی محدثه
ساعت2:09---18 آذر 1391
سلام ابجیه گلم.........

ببخش حالم خیلی گرفته فقط میتونم بگم توهم بیا ببین


hengameh
ساعت22:50---17 آذر 1391


می گوید: کلمات گـــــــــــاهی بار معنایی خود را از دست می دهند ...

این روزها " دوستـــــت دارم " ها دیگر قلــــــب کســـی را به تپش وا نمیدارد !

و گونه کسی را سرخ نمیکند !



دنياااا
ساعت23:13---16 آذر 1391
عالي بود

alone girl
ساعت22:11---16 آذر 1391
خیلییییییییییییییییییییییییییی یی عالی بود

اجی محدثه
ساعت2:01---16 آذر 1391
اجی ایشاله نتت درست بشه بیای

وای خداااااااااا
چه پاقدمم نحس بود من اومدم همه رفتن


داداش سعید
ساعت21:47---15 آذر 1391
سلام
ببخشید دیر سر میزنم دلیلش رو تو آخرین پستم گذاشتم
بخون کمکم کن


ژیلا
ساعت9:51---15 آذر 1391
سلام عزیزم هنوزنظراتت ثبت نمیشه
یاخوووووووووودت سرنمیزنی


ساناز
ساعت20:14---14 آذر 1391

بـا تـو
مي تــــــــوان آسود
در انتهـــــــــــاي راهــــي که به بن بست رسيده است
و بــــــــــــــالا رفت
از ديـــــــــوار روزمرگي ها
و نتـــــــــــرسيد
از آنچه پشت ديــــــــوار است !




پرنسس
ساعت13:43---13 آذر 1391

من بودم



تو



و یک عالمه حرف...



و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!



کاش بودی و



می فهمیدی



وقت دلتنگی



یک آه



چقدر وزن دارد...

آجی جون آپم.


ژیلا
ساعت19:05---12 آذر 1391
زندگی وقت کمی‌بود و نمیدانستیم ، همه تعبیر دمی‌بود و نمیدانستیم
حسرت رد شدن ثانیه‌های کوچک ، فرصت محترمی‌بود و نمیدانستیم
عمر ما جمله به سر رفت و به قول سهراب ، آب در یک قدمی‌بود و نمیدانستیم


پرنسس
ساعت11:46---12 آذر 1391
من با این جمله خفن موافقم...دخیخا!!!

milad235
ساعت11:36---12 آذر 1391
سلام دوست من

خداييش مطالب توپي داري.
من خودمم وبلاگ دارم و ميدونم که زحمت زيادي ميکشي.
اميدوارم موفق باشي
.
راستي دوتا پيشنهاد توپ بدم

ميدونم که تو هم مثل من و بقيه بدنبال سيستم هاي کسب درآمد بودي و هستي و احتمالا تا حالا چيزي بدست نياوردي!!!!

خب دوتا پيشنهاد توپ دارم بهت.
من خودم هم اتفاقي با اين سيستم ها آشنا شدم.خيلي جالبه.
روزانه فقط5 دقيقه ميريم و روي تبليغات سايت کليک ميکنيم و در ازاي هر کليک پول بدست مياريم.
شايد بگي که پول به ازاي هر کليکي که سايت بهمون ميده کم هست.
خب منم قبول دارم.
ولي تو فرض کن که به 10 تا از دوستات هم بگي و بيان و زيرمجموعه تو بشن
از اين به بعد وقتي اونا هم کليک ميکنن بازم به حساب تو افزوده ميشه و اينطوري خيلي راحت ميتوني درآمد فوق العاده اي داشته باشي.
ميدونم الان فک ميکني که دارم الکي تبليغ ميکنم
ولي من خودمم عضو اين سايت ها شدم و مزاياي اين روش کسب درآمد رو هم ميدونم.
پس بيا يا علي بگيم و باهم شروع کنيم
پيشنهاد اول:
به اين آدرس برو
http://www.buxleaf.com/register.php?ref=milad235
و ثبت نام کن.

از اين به بعد ميتوني از طريق لينکي که سايت در اختيارت ميزاره زيرمجموعه گيري کني.بهت قول ميدم که اگه يه هفته فعاليت داشته باشي حداقل درآمد ماهانه ات بالاي 50 هزار ميشه.ولي يادت باشه تلاش مهمترين شاخصه هس

بعد که ثبتنامت تموم شد، ميتوني از بالاي سايت روي تبليغات کليک کني و مشاهده کني که پول به حسابت واريز ميشه.

اگه هم مشکلي يا سوالي بود از طريق ايميل من در خدمتم دوست من

پيشنهاد دوم:
سايت ميهنا.

روش کار هر دو سايت مث هم هس.

از اينجا بايد ثبت نام کني:
http://mihna.ir/?v=r

هنگام ثبتنام ازت اسم معرف رو ميخواد که بايد اسم من رو بنويسي:
milad235
بعد از ثبتنام از بالاي سايت روي تبليغات کليک ميکني و روي علامت تيک ظاهر شده کليک ميکني و چن ثانيه که صبر کني پول به حسابت واريز ميشه.

هر روز تبليغات جديدي رو ميزارن.

فقط يادت باشه بايد زيرمجموعه بگيري تا درآمدت چندين برابر بشه
.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, ] [ 11:31 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]