دلتنگ ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

دلتنگ ...

دلتنگت که می شوم

خودم را در آینه می بینم

و در چشمانم

تو را تماشا می کنم

کی می شود

از آب و آینه ها برخیزی

و پیش دست های خالیم

بنشینی ؟! 



نظرات شما عزیزان:

اجی محدثه
ساعت23:59---16 آذر 1391
سلااااااااااااااااام اجیه خودم چه عجوب
اومدی !!!!!!!
خوش اومدی


ژیلا
ساعت19:14---12 آذر 1391
گــاه در زنـدگـی ، موقعیت‌هایی پــیش مــی آیــد
کــه انسان بـایـد تــاوان دعـاهــای مــستجاب شده خــود را بپــردازد .


تنهای شیطون
ساعت13:33---12 آذر 1391


پرنسس
ساعت11:47---12 آذر 1391
منتظرم خدایا...


خط پایانت کو ...


آیا جهنمت همین جایی که هستیم نیست؟


من آتشت را به نامردی ها


پرنسس
ساعت11:47---12 آذر 1391
منتظرم خدایا...


خط پایانت کو ...


آیا جهنمت همین جایی که هستیم نیست؟


من آتشت را به نامردی ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 آذر 1391برچسب:, ] [ 9:42 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]