محرم ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

محرم ...

ماه خون ماه اشك ماه ماتم شد ، بر دل فاطمه داغ عالم شد . فرا رسیدن ماه محرم را به عزادارن راستینش تسلیت عرض میكنم

 

 

 

گویند كه در روز قیامت علمدار شفاعت زهراست ، علم فاطمه دست قلم عباس است . تسلیت باد فرا رسیدن محرم الحرام

 

 فرا رسیدن ایام سوگواری و زاداری محرم بر عموم مسلمین جهان تسلیت باد.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

داریوش
ساعت14:19---27 آبان 1391
منم تسلیت میگم این ایام رو...

حسن
ساعت13:18---27 آبان 1391
سلام وخسته نباشيد خدمت مدير وبلاگ وبلاگ قشنگي داري سري به وبلاگ من بزن اكر خواستي منو لينك كني با نام تجارت فناوري اقتصاد كشاورزي لينك كن بعد سري به من بزن تا با افتخار فراوان لينگت كنم بدرود

اجی محدثه
ساعت12:20---24 آبان 1391
گفتم تا ماه محرم شروع نشده چند تا آپ باحال کنم جیگرتون حال بیاد....

قيامت بي حسين غوغا ندارد

"شفاعت بي حسين معنا ندارد"

حسيني باش كه در محشر نگويند"

چرا پرونده ات امضاء ندارد....
_____________________
فرارسیدن ماه محرم رو به ابجیه گلم تسلیت میگم


ژیلا
ساعت12:17---24 آبان 1391
سلام اولاقالبت خیلی قشنگ و مناسبه
دستت دردنکنه
دومامطلبتم قشنگ بود دارم لحظه شماری میکنم تامحرم برسه
راستی دلتم بیاد یه لحظه بیای وبموبررررررررررررررری


اجی محدثه
ساعت12:11---24 آبان 1391
قيامت بي حسين غوغا ندارد"شفاعت بي حسين معنا ندارد"حسيني باش كه در محشر نگويند"چرا پرونده ات امضاء ندارد .......
فرارسیدن ماه محرم رو به ابجیه گلم تسلیت میگم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, ] [ 17:51 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]