مجنون ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

مجنون ...

کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت

اینگونه در التهاب فردا نگذاشت

 

سوگند نمیخورم ولی باور کن

 

کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت

 



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت23:30---15 بهمن 1391
تـ ـو بـ ـرو…

مـ ـن هم برای اینکـ ـه راحـ ـت تربروی…

می گویـ ـم : برو “خیـ ـالی نیسـ ـت “

…امـ ـا…

… کیسـ ـت که ندانـ ـد…

…بی تـ ـو…

تنهـ ــا چیـ ـزی کـ ــه هسـ ـت…..

“خیـ ـال توسـ ـت”


منتظرم ک بیایییییییی!


رها
ساعت0:54---16 دی 1391

چتری برایـــــم بگیر حتــــی خیالے . . .
خیس دلتنگـــے شده امــ !
ب وب منم سر بزن لینکت کردم نظر یادت نره با اسم رها لینکم کن


کلبــه احســاس من!!!
ساعت10:24---9 دی 1391
همه ذرات جان پیوسته با دوست / همه اندیشه ام اندیشه اوست

نمی بینم به غیر از دوست اینجا / خدابا این منم یا اوست اینجا . . . ؟


اجی محدثه
ساعت23:00---4 دی 1391
واست شـعرای عاشـقـاتـه گفتم

درست وقتی که تو اینـجا نـبودی

درست وقتی که تو دنیای من تو

فقط رویـا بــودی , پــیــدا نـبـودی


اجی محدثه
ساعت0:36---3 دی 1391
خدای عزیزم! مرا گفتی از رگ گردن به تو نزدیک ترم!

آخ! چه زیــبـــــا گـفـتـی...

اگر ذره ای از محبتت نباشد زندگانی بر من تمام است.

خدایا بار دگر محبتت را بر من روا دار

دلم برای دوست داشتن های راستین تنگ شده


پرنسس
ساعت13:09---28 آذر 1391
باران همیشه می بارد...

اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند...

نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, ] [ 12:36 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]